Marganell verticalMarganell vertical

Monday 21 de November de 2011
Sostre d'Àfrica, Kilimanjaro 5.895m
Tipo de Entrada: RELATO | 5663 visitas

wenu,  el  plà no era anar al Kili, si no al Elbrus. va passar que el govern rus, tenia la zona del Caucas tancada al turisme i no es podia accedir a la zona del Elbrus. ja que tenia els dies per marxar vaig canviar d'objectiu, això sí, aquest bastant més car!!  el Kilimanjaro.Â

Monday 21 de November de 2011
KILIMANJARO 2011

Ascens al Kilimanjaro per Lemosho Route, vuit dies.

Wednesday 16 de November de 2011
Masai Mara Kenia. Cheetah Tented Camp

Parc nacional de Massai Mara.

Wednesday 16 de November de 2011
Maasai Mara Kenia. Cheetah Tented Camp
Tipo de Entrada: RELATO | 1 Comentarios | 1224 visitas

Hola, el passat mes de juliol anava al kilimanjaro i vaig  decidir, anar a visitar el parc nacional de Maasai Mara. Maasai Mara, és una extenció al nord del Serengueti de Tanzània però a Kènia. Fronterer. És algu, que impacta de veritat. Aterrissar amb la avioneta en

Friday 2 de July de 2010
MT. DAMAVAND 5.671mts. IRÁN (del Cáspio el Pérsico)
Tipo de Entrada: RELATO | 3628 visitas

El pasado mes de octubre (2009) nos decidimos, nos vamos a Irán. El pensamiento es primero ascender el monte Damavand de 5.671mts techo de Persia y volcán más alto de toda Asia. Para luego visitar Shiraz, Esfahan, Kerman, Persepolis, Bam, Kaluts, Yazd.....

Tuesday 15 de June de 2010
IRÁN (del Cáspio al Pérsico).

La intención era subir el Mt. Damavand de 5.671mts. pero el mal tiempo nos dejó sin cumbre, después hacemos ruta por el país visitando: Mahmud Abass, Amol, Isfahan, yazd, Kerman, desierto de Kaluts, Bam, Minab, Bandar Abass,Shiraz, Persépolis y Theran.

Wednesday 10 de March de 2010
NEVADA HISTÒRICA A MARGANELL

Tal dia com el 8-03-2010 una nevada de més de 30cm a Marganell, ni la gent més gran del poble recorda una nevada igual en aquestes dates!!. A les cotes altes, com ara a la carretera de Montserrat sota la roca Foradada potser hi havia uns 70cm de neu. (les fotos són fetes amb el tf. d'aquí que

Friday 20 de March de 2009
GRAND VEYMOND, cim més alt del Vercors

En el temps lliure que tenen els Ramásságes des Champignons (diumenges) per força han d'estar a la muntanya. Aquest cop el cim més alt de tot el Vercors, el Grd. Veymond de 2,381m els espera. Sense cap dificultat tècnica però de unes 7h de camí. Magnífic paissatge.

Friday 20 de March de 2009, 20:59:50
DESCRIPCIÓ D´UN "RAMASSÉ DES CHAMPIGNONS"
Tipo de Entrada: ARTICULO | 2966 visitas

Són una espècie d'homínids amb el cap allargat enrere i estret, nas en forma de campana ( per ensumar millor), orelles en pàmpol i calv per nota ben ràpid la pluja. Li creix molsa a les espatlles, cames flexionades i braços llargs i prims. Pesen uns 40kg i un metre màxim d'alçada. Ve

Wednesday 18 de March de 2009
Anem a buscar bolets

Aquí veurem fotos de varies temporades (2001,07,08) en busca de bolets al país veí. cada any un grup de la Catalunya central fem la campanya boletaire com aquell que fa la de collir raïm. Som "Les Ramassages des Champignons" (trobareu la descripció d'un ramassé al blog)

GR 11
Tipo de Entrada: RELATO | 2054 visitas

Este también lo hice en dos veranos 1996-97. Andorra hasta Somport y al año siguiente Andorra Cap de Creus. Habiendo echo ya Carros de Foc y Camino de Santiago, nos proponemos patear el Pirineo desde el cap de Creus a Somport y cruzar así toda la península enlazando con el Camino de Sant

CAMINO DE SANTIAGO
Tipo de Entrada: RELATO | 1955 visitas

A los 14 años me voy al Camino se Santiago, lo hacemos en dos veces. De Somport a León (18 dias) y León Finisterre al año siguiente. (11 dias). Fue basatnte duro, llevaba demasiado peso y al llegar a Logroño envié a casa la mitad del bulto. las llanuras entre Burgos y León se hacen eternas,

MIS INICIOS EN LA MONTAÑA
Tipo de Entrada: RELATO | 1973 visitas

MI primer contacto con la montaña fue a los 13 años en la Pica d'Estats, sin conseguir cumbre por mal tiempo. después vino el Perdido el mismo verano, este ya estuvo mejor. En julio de 92  me inicio en el mundo de la montaña,  unos amigos de Marganell se me llevan a la Pica una semana y ha

Tuesday 7 de October de 2008
TREKING CORDILLERA HUAYHUASH

Una molt bona alternativa si la neu de la Cordillera Blanca està fatal. O pel qui li agradi el treking, visita obligada, de vuit a catorze dies. juliol de 2008.